Рубрика: Статьи

50 Self-Help Classics: 50 Inspirational Books to Transform Your Life

Автор: Tom Butler-BowdonНазвание: 50 Self-Help Classics: 50 Inspirational Books to Transform Your LifeИздательство: Nicholas Brealey PublishingISBN: 1857883233Год: 2003Язык: EnglishФормат: PDFРазмер: 2.7 Mb, 288 pages Thousands of books have been written offering the secrets to personal fulfillment and happiness, but which ones can really change your life? In 50 Self-Help Classics: 50 Inspirational Books to Transform…
Читать дальше

The Power of Full Engagement

Автор: Jim Loehr, Tony SchwartzНазвание: The Power of Full EngagementИздательство: The Free PressISBN: 0743245695Год: 2003Язык: EnglishФормат: PDFРазмер: 3.03 Mb, 246 pages The authors, founders of and executives at LGE Performance Systems, an executive training program based on athletic coaching programs, offer a program aimed at stressed individuals who want to find more purpose in their…
Читать дальше

Strategic Negotiation: A Breakthrough Four-Step Process for Effective Business Negotiation

Автор: Brian Dietmeyer and Max BazermanНазвание: Strategic Negotiation: A Breakthrough Four-Step Process for Effective Business NegotiationИздательство: Kaplan PublishingISBN: 0793183049Год: 2004Язык: EnglishФормат: CHMРазмер: 3.1 Mb, 224 pages Corporate negotiation is a process like all other business strategies. In today’s challenging and ever-changing business environment, it is imperative to understand negotiations from the perspective of both the…
Читать дальше

How to Be a People Magnet: Finding Friendsand Loversand Keeping Them for Life

Автор: Leil LowndesНазвание: How to Be a People Magnet : Finding Friendsand Loversand Keeping Them for LifeИздательство: Contemporary BooksISBN: 0809224348Год: 2000Язык: EnglishФормат: PDFРазмер: 10.4 Mb, 288 pages From the bestselling author of How to Talk to Anyone About Anything and How to Make Anyone Fall in Love with You comes this new book on attracting…
Читать дальше

Introduction to Management Science (9th Edition)

Автор: Bernard W. TaylorНазвание: Introduction to Management Science (9th Edition)Издательство: Prentice HallISBN: 0131961330Год: 2006Язык: EnglishФормат: CHMРазмер: 36.3 Mb, 800 Pages This text focuses on using simple, straightforward explanations and examples with step- by-step details of the modeling and solution techniques to make these mathematical topics less complex.

Steps to Small Business Start-Up

Автор: Linda Pinson, Jerry JinnettНазвание: Steps to Small Business Start-Up, 6 editionИздательство: Kaplan BusinessISBN: 141953727XГод: 2006Язык: EnglishФормат: PDFРазмер: 38.9 MB; 274 Pages When it comes to starting a new business, there are many details entrepreneurs need to consider, securing a name, getting financing and licenses, and marketing the new venture are just a few. Without…
Читать дальше

Business Planning: A Guide to Business Start-Up

Автор: David ButlerНазвание: Business Planning: A Guide to Business Start-UpИздательство: Butterworth-HeinemannISBN: 075064706XГод: 2000Язык: EnglishФормат: PDFРазмер: 1.44 MB; 288 Pages ‘Business Planning’ outlines the options and risks involved in setting up a business. The importance of thorough planning is often overlooked and only becomes evident if the business fails. This is highlighted in a recent study…
Читать дальше

Точно вовремя для России. Практика применения ERP-систем

Название: Точно вовремя для России. Практика применения ERP-системАвтор: С. В. Питеркин, Н. А. Оладов, Д. В. Исаев Год издания: 2005Издательство: Альпина Бизнес БуксISBN: 5-9614-0160-XСтраниц: 368Формат: DJVUРазмер: 5,8 Мб (+3%)Серия: Модели менеджмента ведущих российский компаний «Точно вовремя» (Just-In-Time, JIT) — концепция управления промышленными предприятиями, широко использующаяся на промышленных предприятиях различного профиля и различного размера во всем…
Читать дальше

A Guide To Web Marketing: Successfull Promotion On The NET

Автор: Judy DavisНазвание: A Guide To Web Marketing: Successfull Promotion On The NETИздательство: Kogan PageISBN: 0749431857Год: 2000Язык: EnglishФормат: PDFРазмер: 26.15 mb; 160 pages This volume recognizes the fact that any marketing plan now has to incorporate the Internet. As a channel for PR, advertising and sales (as well as entertainment, education and communication) a Web…
Читать дальше

Жанры печатной рекламы или сундук с идеями для копирайтера

Название: Жанры печатной рекламы или сундук с идеями для копирайтераАвтор: Ия ИмшинецкаяИздательство: РИП-холдингISBN: 5-900045-35-8Год: 2002Страниц: 130Язык: РусскийФормат: djvuРазмер: 23.3 Мб От автора: «В предлагаемой работе я привожу только тексты (и, соответственно, жанры) коммерческой сбытовой рекламы – не беру во внимание ни политическую, ни социальную. Я своей задачей видела собрать из коллекции систему, подвести под нее…
Читать дальше