Рубрика: Статьи

The Essentials of Finance and Accounting for Nonfinancial Managers

Название: The Essentials of Finance and Accounting for Nonfinancial ManagersИздательство: AMACOMАвтор: Edward FieldsГод: 2011Количество страниц: 320Формат: PDFРазмер: 2 mbЯзык: English As a department manager, the last thing you want to think about is numbers. But the truth is, that’s the only thing your executives and senior managers are thinking about so it’s crucial to understand…
Читать дальше

Management Research Methods

Название: Management Research MethodsИздательство: Cambridge University PressАвтор: Phyllis Tharenou, Ross Donohue, Brian CooperГод: 2007Количество страниц: 348Формат: PDFРазмер: 15 mbЯзык: English Management Research Methods is a comprehensive guide to the design and conduct of research in management-related disciplines such as organisational behaviour, human resource management, industrial relations, and the general field of management. Specifically, the text…
Читать дальше

Mathematics of Financial Markets (2nd edition)

Название: Mathematics of Financial Markets Издательство: SрringerАвтор: Robert James Elliott, P. E. KoppГод: 2004Количество страниц: 363Формат: PDFРазмер: 2 mbЯзык: English This book presents the mathematics that underpins pricing models for derivative securities in modern financial markets, such as options, futures and swaps. This new edition adds substantial material from current areas of active research, such…
Читать дальше

Building buzz to beat the big boys: Word-of-mouth marketing for small businesses

Название: Building buzz to beat the big boys: Word-of-mouth marketing for small businessesИздательство: PrаegerАвтор: Steve O’Leary, Kim SheehanГод: 2008Количество страниц: 200Формат: PDFРазмер: 1 mbЯзык: English Thousands of small, retail stores open every year, but 70 to 80 percent of them close within five years. Many are done in by the big box and Internet retailers…
Читать дальше

Innovative Knowledge Management: Concepts for Organizational Creativity and Collaborative Design

Название: Innovative Knowledge Management: Concepts for Organizational Creativity and Collaborative DesignИздательство: IGI GlobalАвтор: Alan EardleyГод: 2010Количество страниц: 350Формат: PDFРазмер: 8 mbЯзык: English Knowledge and creativity are now the major driving forces behind pioneering companies that are achieving competitive edge crucial to competing in todays economy. Innovative Knowledge Management: Concepts for Organizational Creativity and Collaborative Design…
Читать дальше

Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе "от звонка до звонка", жить где угодно и богатеть.

Автор: Тимоти ФеррисНазвание: Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатеть. 2-ое изданиеИздательство: Добрая книгаГод: 2010Формат: pdfРазмер: 53 МбДля сайта: MirKnig.com Если вы стремитесь освободиться от офисного рабства, мечтаете объездитьвесь мир, зарабатывать кругленькие суммы, не жертвуя собой, или просто хотите…
Читать дальше

Бизнес-прогнозирование.

Автор: Ханк Д.Э., Уичерн Д.У., Райтс А.Д.Название: Бизнес-прогнозирование.Издательство: ВильямсГод: 2003Формат: djvuРазмер: 9.28 MbДля сайта: MirKnig.com Назначение этой книги состоит в том, чтобы предоставить читателю основной статистический аппарат, который он сможет использовать для подготовки индивидуальных деловых прогнозов и далеко идущих планов. Книга написана в простом доступном стиле.В ней широко используются практические деловые примеры, позволяющие увидеть связь…
Читать дальше

Maximizing Your Sales with Microsoft Dynamics CRM 2011

Название: Maximizing Your Sales with Microsoft Dynamics CRM 2011Издательство: Cоurse Tеchnology PТRАвтор: Edward Kachinske, Adam Kachinske, Timothy KachinskeГод: 2011Количество страниц: 240Формат: PDFРазмер: 3 mbЯзык: English If you’re a sales professional running Microsoft Windows, Microsoft Dynamics CRM is the perfect customer relationship management system for you. Why? Because it’s the only CRM system that can be…
Читать дальше

Foundations of IT Service Management Based on ITIL® V3

Название: Foundations of IT Service Management Based on ITIL® V3Издательство: Vаn Hаren РublishingАвтор: Jan van BonГод: 2007Количество страниц: 350Формат: PDFРазмер: 3,5 mbЯзык: English Foundations of IT Service Management based on ITIL has become the industry classic guide on the topic of ITIL. Over the years this authoritative itSMF guide has earned its place on the…
Читать дальше

Compiere 3

Название: Compiere 3Издательство: Pаckt РublishingАвтор: Andries L. PretoriusГод: 2010Количество страниц: 224Формат: PDFРазмер: 9 mbЯзык: English This book is a concise guide that focuses solely on implementing Compiere. It uses a business scenario case study throughout to illustrate the sort of decisions and considerations required at critical stages in a real-life Compiere implementation. If you are…
Читать дальше