Рубрика: Статьи

Практика дао Toyota. Руководство по внедрению принципов менеджмента Toyota

Название: Практика дао Toyota. Руководство по внедрению принципов менеджмента ToyotaАвтор: Д. Лайкер, Д. МайерИздательство: Альпина Бизнес БуксISBN: 5-9614-0431-5Год: 2006Страниц: 588Язык: РусскийФормат: pdfРазмер: 25.7 Мб Бережливое производство, разработанное в компании Toyota, — одна из наиболее совершенных моделей бизнеса. Во многих ведущих мировых компаниях уже построено бережливое производство, многие (в том числе и российские) компании находятся на…
Читать дальше

Hands-On Training: A Simple and Effective Method for On-the-Job Training

Название: Hands-On Training: A Simple and Effective Method for On-the-Job TrainingИздательство: Berrett-Koehler PublishersАвтор: Gary R SissonГод: 2001Количество страниц: 105Формат: PDFРазмер: 1 mbЯзык: English On-the-Job Training (OJT) is the single most used training method in organizations today. But it is also the most misused—because very few of those doing OJT are ever trained how to do…
Читать дальше

Advertising and Promotion. An integrated marketing communications perspective

Автор:Georg E.Belch, Michael A.BelchНазвание: Advertising and Promotion. An integrated marketing communications perspective: sixth editionИздательство: McGraw-Hill/IrwinГод: 2003Формат: PDFРазмер: 6 MbЯзык: EnglishДля сайта: MirKnig.com Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective, 6/e, by Belch and Belch, is the number one text in the Advertising market. As the field of advertising and promotion continues to dramatically change…
Читать дальше

Magic Words That Bring You Riches

Автор: Ted NicholasНазвание: Magic Words That Bring You RichesИздательство: Access Publishers NetworkГод: 2001Формат: PDFРазмер: 11 MbЯзык: EnglishДля сайта: MirKnig.com «Actually, in addition to individual «magic words», Nicholas also provides «magic» phrases, sentences, paragraphs, and even essay-length compositions which can (he insists) «bring you riche$.» He also explains in detail when and how to derive the…
Читать дальше

The Advertised Mind

Автор: Erik Du PlessisНазвание: The Advertised Mind: Groundbreaking Insights into How Our Brains Respond to AdvertisingИздательство: Kogan PageГод: 2005Формат: PDFРазмер: 2,5 MbЯзык: EnglishДля сайта: MirKnig.com Recall and persuasion are today’s primary measures of ad effectiveness. Du Plessis makes the case that emotion is actually the foundation of both, a major shift that he says today’s…
Читать дальше

Advertising for dummies

Автор: Gary DahlНазвание: Advertising for dummiesИздательство: Wiley PublishingГод: 2007Формат: PDFРазмер: 3,5 MbЯзык: EnglishДля сайта: MirKnig.com Think of Advertising For Dummies, 2nd Edition, as a guidebook to map yourway through the back alleys, side streets, and secret pathways leading toeffective advertising. Advertising can be a very intimidating subject — it hasits own language; it comes in…
Читать дальше

Public Relations for Dummies

Автор: Eric Yaverbaum and Bob BlyНазвание: Public Relations for DummiesИздательство: Wiley PublishingГод: 2006Формат: PDFРазмер: 3 MbДля сайта: MirKnig.com n “Public Relations for Dummies” 2nd edition , authors Eric Yaverbaum and Bob Bly explain extremely simple the basics of PR for everyone who wants to understand the concept and the need of public relations services.Eric Yaverbaum…
Читать дальше

Managing Global Financial and Foreign Exchange Rate Risk

Автор:Ghassem A. HomaifarНазвание: Managing Global Financial and Foreign Exchange Rate RiskИздательство: Wiley FinanceГод: 2004Формат: PDFРазмер: 2,5 MbЯзык: EnglishДля сайта: MirKnig.com From the balance of payment exposure to foreign exchange and interest rate risk, to credit derivatives and other exotic options, futures, and swaps for mitigating and transferring risk, this book provides a simple yet comprehensive…
Читать дальше

Encyclopedia of Business & Finance

Автор: many authorsНазвание: Encyclopedia of Business & Finance 1-2 VOLИздательство: MacMillan Reference LibraryГод: 2006Формат: PDFРазмер: 8 MbЯзык: EnglishДля сайта: MirKnig.com This encyclopedia is designed to «summarize the body of knowledge that we know as business in one place and in language appropriate to the layperson.» The 315 articles cover the major functional areas of business:…
Читать дальше

A Weberian analysis of business groups and financial markets

Название: A Weberian analysis of business groups and financial markets: Trade relations in Taiwan and South Korea and some major stock exchangesИздательство: Ashgаte РublishingАвтор: Sandro SegreГод: 2008Количество страниц: 131Формат: PDFРазмер: 1 mbЯзык: English Moral economy, as a set of rules which regulate market transactions, has been the object of much research and debate since the…
Читать дальше

Если Вы планируете купить холодильную витрину, то лучше отдать предпочтение.. Холодильные витрины комбинированные считаются универсальным и необычайно практичным оборудованием, по той причине, что они способны сочетать в себе функции средне- и низкотемпературных агрегатов. Если Вы желаете купить холодильную витрину, то обращайте внимание на те устройства, которые пользуются особой популярностью среди современных предпринимателей. Например, к таким агрегатам относятся холодильные витрины Ариада и многие другие.